Obsługa administracyjna

W ramach czynności administrowania oferujemy:

  • opiekę nad nieruchomością sprawuje administrator - koordynuje działania związane z funkcjonowaniem wspólnoty, ma obowiązek bezpośredniego kontaktu i obecności na terenie obiektu, w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • zapewnienie stałego dyżuru telefonicznego w celu osobistego kontaktu
    z właścicielami lokali,
  • przygotowanie i organizacja zebrań Wspólnoty oraz sporządzanie odpowiedniej dokumentacji,
  • załatwianie wszelkich formalności związanych z rejestracją Wspólnoty
    w systemie REGON i nadaniem numeru NIP,
  • weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości,
  • prowadzenie wykazu lokali, właścicieli lokali i najemców w lokalach,
  • rzetelne wykonywanie uchwał właścicieli,
  • prowadzenie i aktualizowanie spisu właścicieli i ich udziałów,
  • zawieranie stałych umów na preferencyjnych warunkach w zakresie usług konserwacyjnych całodobowych (elektrycznych, sanitarnych, ciepłowniczych itp.),
  • weryfikacja zawartych wcześniej umów z dostawcami wody, energii elektrycznej, cieplnej, gazu pod względem kosztów i ewentualne zawarcie nowych umów,
  • realizacja uchwał wspólnoty dotyczących m.in. regulacji stanów prawnych, sposobów wykorzystywania nieruchomości wspólnej itp.,
  • pozyskiwanie pożytków dla nieruchomości, o ile zostanie wyrażona taka wola właścicieli w stosownej uchwale Wspólnoty,
  • wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w celu obniżenia kosztów utrzymania nieruchomości,
  • przygotowywanie procedury przetargowej na wykonanie robót i usług dla nieruchomości Wspólnoty,
  • prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Wspólnoty.