Obsługa administracyjna
W ramach czynności administrowania oferujemy:
- opiekę nad nieruchomością sprawuje administrator - koordynuje działania związane z funkcjonowaniem wspólnoty, ma obowiązek bezpośredniego kontaktu i obecności na terenie obiektu, w pełnym wymiarze czasu pracy,
- zapewnienie stałego dyżuru telefonicznego w celu osobistego
kontaktu
z właścicielami lokali, - przygotowanie i organizacja zebrań Wspólnoty oraz sporządzanie odpowiedniej dokumentacji,
- załatwianie
wszelkich formalności związanych z rejestracją Wspólnoty
w systemie REGON i nadaniem numeru NIP, - weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości,
- prowadzenie wykazu lokali, właścicieli lokali i najemców w lokalach,
- rzetelne wykonywanie uchwał właścicieli,
- prowadzenie i aktualizowanie spisu właścicieli i ich udziałów,
- zawieranie stałych umów na preferencyjnych warunkach w zakresie usług konserwacyjnych całodobowych (elektrycznych, sanitarnych, ciepłowniczych itp.),
- weryfikacja zawartych wcześniej umów z dostawcami wody, energii elektrycznej, cieplnej, gazu pod względem kosztów i ewentualne zawarcie nowych umów,
- realizacja uchwał wspólnoty dotyczących m.in. regulacji stanów prawnych, sposobów wykorzystywania nieruchomości wspólnej itp.,
- pozyskiwanie pożytków dla nieruchomości, o ile zostanie wyrażona taka wola właścicieli w stosownej uchwale Wspólnoty,
- wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w celu obniżenia kosztów utrzymania nieruchomości,
- przygotowywanie procedury przetargowej na wykonanie robót i usług dla nieruchomości Wspólnoty,
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Wspólnoty.